Skip to main content

Espais que s’adapten a les teves necessitats

Nodus Barberà és un centre d’empreses i convencions plenament consolidat.
Un entorn ideal per a desenvolupar el teu negoci i fer créixer l’empresa.
Cerca el teu espai.

Lloguer d’espais i organització d’esdeveniments

Oficines i despatxos

  • Recepció de documentació i visites (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Funcionament i prestació de serveis (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Accés i seguretat les 24 hores del dia
  • Alta de subministraments
  • Consums de climatizació
  • Punts d’avituallament i zones office completament equipades
  • Despeses de comunitat
  • Xarxa de telefonia i comunicació

Coworking

  • Recepció de documentació i visites (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Funcionament i prestació de serveis (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Accés i seguretat les 24 hores del dia
  • Alta de subministraments
  • Consums d’electricitat i climatizació
  • Neteja diària
  • Coffee corners y zones office completament equipades
  • Despeses de comunitat
  • Xarxa de telefonia i comunicació

Oficina virtual

  • Recepció de documentació i visites (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Funcionament i prestació de serveis (de 8 a 18h – dilluns a dijous i de 8 a 16h divendres)
  • Accés i seguretat les 24 hores del dia
  • Coffee corners y zones office completament equipades
  • Senyalització interna de l’empresa / directori

Sales de reunions i formació

  • Sales de formació o conferències
  • Sala de reunions VIP
  • Wifi alta velocitat
  • Servei de càtering
  • So, il·luminació, mobiliari específic, etc.
  • Horari de 8 a 18:00h, de dilluns a divendres.

Centre de convencions

  • Auditori amb 246 butaques
  • Cabines de realització
  • Sala d’exposicions de 600m2 d’espai
  • Accés a jardins exteriors
  • Gran espai diafàn 

Galeria comercial

A Nodus no només hi trobaràs despatxos.
A la galeria de serveis hi ha espais recervats per a empreses de serveis professionals i comercials que, a més d’atendre els seus propis clients, també cobreixen les necessitats de les empreses instal·lades a Nodus Barberà.
 
Aquí hi trobareu serveis professionals de banca, missatgeria, prevenció de riscos, hostaleria i consultories.

Flexibles també en preu

Et mostrem un petit resum de tot el que pots trobar a Nodus Barberà. Consulta les promocions disponibles
Sales, locals…

Consulta’ns

Per hores, mitja jornada, dies…

 

  • Auditori per a 200 persones amb cabines de traducció
  • Sala diàfana +500m2 per esdeveniments, exposicions…
  • Sales de reunions polivalents
  • Galeria comercial: restaurant, banc, missatgeria…
Oficines i despatxos,
des de:

350€

Quota mensual

  • Espais modulars des de 22 m2
  • Accés i seguretat 24h
  • Sales de reunions i formació
  • Coffe corner i office equipat
  • Recepció personalitzada de visites, trucades…
  • Domicili fiscal
  • Pàrking privat
  • Serveis exclusius
Oficina virtual, coworking…
des de:

100€

Una solució professional

 

  • Recepció personalitzada de visites, trucades…
  • Domicili fiscal
  • Sales de reunions, àrees comuns…
  • Aparcament
  • Lloguer d’espais per emmagatzematge

Preguntes freqüents

Per què m’interessa una oficina a NODUS BARBERÀ en lloc d’una oficina convencional?

Les oficines de NODUS ofereixen més flexibilitat i eliminen qualsevol incertesa en relació a les despeses addicionals o inesperades ja que la mensualitat és sempre la mateixa, és un Cost Fix.

Evita l’arrendament a llarg termini i en poc temps entra o surt del centre amb facilitat. Aquestes opcions proporcionen als clients un estalvi important a mig terme.

Quines avantatges ofereix NODUS BARBERÀ?

Els espais de NODUS ofereixen immediatesa i flexibilitat. Comença de manera immediata… arriba a Nodus i comença a treballar. Permet a l’empresa centrar-se en l’important, el seu negoci.

Abarateix costos. Sense riscos d’inversió. No es requereix una inversió en infraestructures o instal·lacions. Ràpid, flexible i controlant les despeses. Pot tenir la seva oficina en marxa, llesta per començar a treballar amb un preu conegut i tancat.

Quins serveis tindré a la meva disposició? Què s’inclou amb l’oficina?

Les oficines i despatxos de Nodus Barberà disposen dels següents serveis:

  • Recepció, secretariat i suport administratiu (de 8 a 18h – dilluns a divendres).
  • Accés i seguretat les 24 hores del dia.
  • Alta de subministraments.
  • Climatització.
  • Neteja diària d’àrees comuns.
  • Coffee corner i zona office completament equipada.
  • Despeses de comunitat.
  • Possibilitat de contractació de fibra òptica.
  • Pàrquing privat.
  • Sales de reunions d’ambient professional equipades amb projector, accés a Internet, pissarra, pantalla de projecció entre  altres serveis. Concerti reunions amb clients, proveïdors, socis, empleats… (Reunions societàries, Presentacions de productes, Cursos de formació pels seus treballadors/res, Conferències, etc.).
  • Si ho precisa, li gestionem el servei de càtering, assistència tècnica, impressió prèvia de documents, presentacions, benvingudes d’assistents, etc.
  • A la Galeria Comercial podrà cobrir les necessitats de la seva empresa. Hi trobarà serveis professionals de banca, missatgeria, prevenció de riscos, hostaleria i consultories.
Com puc contactar amb el Centre per sol·licitar informació? Com puc rebre un pressupost? M’agradaria fer una visita, és possible?

Pots posar-se en contacte amb NODUS BARBERÀ a través del telèfon 93 729 72 72 o mitjançant el correu electrònic: nodus@nodusbarbera.cat

També ens pot venir a visitar a la direcció: Carrer Mogoda, 1, Pol. Ind. Can Salvatella, 08210 Barberà Del Vallès, Barcelona.

Vingui a fer-nos una visita i conèixer de primera mà les instal·lacions del Centre de Negocis Nodus Barberà. El nostre personal està preparat per rebre’l, a la seva disposició per donar-li la PROFESSIONALITAT que la seva empresa busca, el TRACTE acollidor i cordial amb la confiança d’estar en bones mans, i l’EXPERIÈNCIA que des de fa 25 años en, adaptar-nos constantment a les noves necessitats dels nostres clients.