Skip to main content

Estem contractant: Tècnic/a de Dinamització Empresarial (AODL)

AISA, empresa municipal de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, te com a objectiu la promoció econòmica a través de la dinamització dels polígons industrials, amb els següents eixos: la innovació, cooperació empresarial i la promoció del teixit productiu, així com el desenvolupament local.

L’objectiu és coordinar i executar els projectes dirigits a fomentar la innovació empresarial, cooperació empresarial i promoció del teixit empresarial.

FUNCIONS I TASQUES

  • Establir relacions entre els diferents àmbits d’activitat empresarial del municipi:
  • Explorar el teixit empresarial del conjunt del municipi.
  • Identificar possibles sinèrgies amb empreses d’altres àmbits d’activitat econòmica, estiguin o no al mateix PAE.
  • Facilitar el contacte entre aquestes empreses.
  • Conèixer les característiques i necessitats del PAE i de les empreses.
  • Realitzar propostes d’actuació per resoldre les necessitats o minimitzar els problemes detectats.
  • Posar en marxa els mecanismes per a aplicar les actuacions proposades.
  • Coordinar les activitats dels diferents PAE que es gestionin.
  • Fer d’enllaç permanent entre les empreses i l’administració pública i l’Associació d’Empresaris.
  • Proporcionar orientació, informació i assessorament a la PIME en temes d’innovació, cooperació empresarial i ajuts i subvencions.
  • Detecció de necessitats del teixit productiu local en temes vinculats a la innovació, cooperació empresarial.
  • Coordinar i executar programes d’innovació i cooperació empresarial per al teixit productiu.
  • Donar suport a la planificació i execució d’accions per a la cooperació empresarial.
  • Mantenir contactes amb organismes dedicats a promoure programes i iniciatives pel foment de la innovació i la cooperació empresarial.
  • Creació de sinèrgies entre empreses, administració i agents de la innovació.

REQUISITS

  • Formació universitària en: Llicenciatura/Diplomatura (Economia/Empresa/ Màrqueting/Ciències Polítiques/Administració de Finques), administració i direcció d’empreses, sociologia , dret o altres estudis afins.
  • Idiomes: català nivell C i castellà.
  • Es valorarà anglès i/o francès.
  • Formacions específiques: gestió i administració empresarial, gestió comercial, relacions públiques, innovació i competitivitat, medi ambient, mobilitat, compres, cooperació interempresarial, sistemes d’informació, noves TIC, finançament, entre d’altres.
  • Coneixement en TIC’s: paquets ofimàtica i internet i d’altres que aportin valor afegit al perfil requerit.

COMPETÈNCIES

  • Iniciativa/ proactivitat.
  • Capacitat de comunicació i innovació.
  • Empatia per al tracte amb empreses.
  • Orientació al client.
  • Capacitat de treball en equip.

ES VALORARÀ

  • Mínim 1 any d’experiència en la consultoria a empreses en temes de planificació i organització empresarial, assessorament a empreses, gestió empresarial, gestió comercial.
  • Experiència concreta en tasques similars.

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte laboral obra i/o servei: 1 any
  • Salari: 29.000 euros bruts/anuals (14 pagues)
  • Jornada laboral: 37,5 hores setmanals, de dilluns a divendres (matins de 8 a 15 hores i una tarda)
  • Inici contracte: 30 de desembre 2021

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

  • Currículum Vitae.
  • Fotocòpia de la titulació requerida.

PROCÉS DE SEL·LECCIÓ

  • Entrevista personal.
  • Prova escrita.

TERMINI PRESENTACIÓ CANDIDATURES

26 desembre de 2021

INFORMACIÓ

AISA – Centre de Negocis Nodus Barberà

Carrer Mogoda, 1 Polígon Industrial Can Salvatella 08210- Barberà del Vallès

Tel.: 93 729 72 72 – nodus@nodusbarbera.cat

Descarrega’t el document.