Estem contractant: Tècnic/a de Dinamització Empresarial (AODL)
AISA, empresa municipal de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, te com a objectiu la promoció econòmica a través de la dinamització dels polígons industrials, amb els següents eixos: la innovació, cooperació empresarial i la promoció del teixit productiu, així com el desenvolupament local.
L’objectiu és coordinar i executar els projectes dirigits a fomentar la innovació empresarial, cooperació empresarial i promoció del teixit empresarial.
FUNCIONS I TASQUES
- Establir relacions entre els diferents àmbits d’activitat empresarial del municipi:
- Explorar el teixit empresarial del conjunt del municipi.
- Identificar possibles sinèrgies amb empreses d’altres àmbits d’activitat econòmica, estiguin o no al mateix PAE.
- Facilitar el contacte entre aquestes empreses.
- Conèixer les característiques i necessitats del PAE i de les empreses.
- Realitzar propostes d’actuació per resoldre les necessitats o minimitzar els problemes detectats.
- Posar en marxa els mecanismes per a aplicar les actuacions proposades.
- Coordinar les activitats dels diferents PAE que es gestionin.
- Fer d’enllaç permanent entre les empreses i l’administració pública i l’Associació d’Empresaris.
- Proporcionar orientació, informació i assessorament a la PIME en temes d’innovació, cooperació empresarial i ajuts i subvencions.
- Detecció de necessitats del teixit productiu local en temes vinculats a la innovació, cooperació empresarial.
- Coordinar i executar programes d’innovació i cooperació empresarial per al teixit productiu.
- Donar suport a la planificació i execució d’accions per a la cooperació empresarial.
- Mantenir contactes amb organismes dedicats a promoure programes i iniciatives pel foment de la innovació i la cooperació empresarial.
- Creació de sinèrgies entre empreses, administració i agents de la innovació.
REQUISITS
- Formació universitària en: Llicenciatura/Diplomatura (Economia/Empresa/ Màrqueting/Ciències Polítiques/Administració de Finques), administració i direcció d’empreses, sociologia , dret o altres estudis afins.
- Idiomes: català nivell C i castellà.
- Es valorarà anglès i/o francès.
- Formacions específiques: gestió i administració empresarial, gestió comercial, relacions públiques, innovació i competitivitat, medi ambient, mobilitat, compres, cooperació interempresarial, sistemes d’informació, noves TIC, finançament, entre d’altres.
- Coneixement en TIC’s: paquets ofimàtica i internet i d’altres que aportin valor afegit al perfil requerit.
COMPETÈNCIES
- Iniciativa/ proactivitat.
- Capacitat de comunicació i innovació.
- Empatia per al tracte amb empreses.
- Orientació al client.
- Capacitat de treball en equip.
ES VALORARÀ
- Mínim 1 any d’experiència en la consultoria a empreses en temes de planificació i organització empresarial, assessorament a empreses, gestió empresarial, gestió comercial.
- Experiència concreta en tasques similars.
CONDICIONS LABORALS
- Contracte laboral obra i/o servei: 1 any
- Salari: 29.000 euros bruts/anuals (14 pagues)
- Jornada laboral: 37,5 hores setmanals, de dilluns a divendres (matins de 8 a 15 hores i una tarda)
- Inici contracte: 30 de desembre 2021
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
- Currículum Vitae.
- Fotocòpia de la titulació requerida.
PROCÉS DE SEL·LECCIÓ
- Entrevista personal.
- Prova escrita.
TERMINI PRESENTACIÓ CANDIDATURES
26 desembre de 2021
INFORMACIÓ
AISA – Centre de Negocis Nodus Barberà
Carrer Mogoda, 1 Polígon Industrial Can Salvatella 08210- Barberà del Vallès
Tel.: 93 729 72 72 – nodus@nodusbarbera.cat