Skip to main content

Estem contractant: Coordinador/a per Pla de Barris Casc Antic

Responsable de treballar directament amb la comunitat del Barri, per a l’organització de les operacions del pla.

Encarregat de facilitar lorganització, planificació i desenvolupament de les diferents operacions del pla.

FUNCIONS I TASQUES

  • Coordinació del projecte Pla de Barris Casc Antic i de l’equip encarregat de desplegar el pla de Barris 2023-2024.
  • Coordinació amb les diferents àrees i departaments municipals implicats.
  • Definició de l’estratègia general de coordinació de les diferents operacions del Pla de Barris, implicant les diferents àrees de l’ajuntament i la ciutadania.
  • Definició estratègia d’apropament a les comunitats veïnals, agents econòmics (comerç) i ciutadania en general.
  • Definició i coordinació del sistema d’avaluació del Pla de Barris i les diferents operacions.
  • Direcció, coordinació i gestió d’un pla de comunicació integral del Pla de Barris i la vinculació amb les diferents operacions.
  • Coordinació de la dinamització amb les associacions del Barri Antic.
  • Planificar els objectius a assolir per a cada operació i al Pla de Barris en general.
  • Coneixement i seguiment del treball desenvolupat al barri; relació amb les institucions, organitzacions que treballen al barri.
  • Potenciar els treball en xarxa del barri, establir eines de comunicació amb la comissió, associacions, organitzacions i institucions que treballen al barri.
  • Establiment d’espais de coordinació i reunions de coordinació.
  • Interlocutor amb les entitats i agents del Barri.
  • Seguiment de les operacions i realització dels informes corresponents.
  • Seguiment de les justificacions econòmiques i tècniques de les operacions.

REQUISITS

  • Formació universitària en: Llicenciatura en ciències polítiques, sociologia, geografia, enginyeria o altres estudis afins.
  • Coneixement en TIC’s (paquets ofimàtica i internet i d’altres que aportin valor afegit al perfil requerit.
  • Coneixement de procediments i funcionament de l’administració pública.

COMPETÈNCIES

  • Proactivitat.
  • Lideratge, coordinació d’equips.
  • Capacitat de gestió i negociació.
  • Capacitat de planificació.
  • Bones relacions interpersonals i empatia.
  • Capacitat de gestió econòmica per a l’administració de recursos, justificació de despeses, presentació de resultats, etc.

ES VALORARÀ

  • Experiència en el desplegament i coordinació de projectes socials.
  • Experiència en la coordinació de xarxes comunitàries i agents socials.
  • Experiència en coordinació d’equips.

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte laboral : març 2023 a desembre 2024.
  • Salari:  30.000 euros bruts/anuals  (14 pagues).
  • Jornada laboral: 35 hores setmanals.
  • Inici contracte: març 2023.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

  • Currículum Vitae.
  • Fotocòpia de la titulació requerida.

PROCÉS DE SEL·LECCIÓ

  • Entrevista personal.
  • Prova escrita.

INFORMACIÓ

AISA – Centre de Negocis Nodus Barberà

Carrer Mogoda, 1 Polígon Industrial Can Salvatella 08210- Barberà del Vallès

Tel.: 93 729 72 72 – nodus@nodusbarbera.cat